پاسخگویی استاندار کرمان به شهروندان

استاندار کرمان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، پاسخگوی تماس شهروندان بود.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری کرمان، دکتر محمدمهدی فداکار 27 دی ماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماسهای تلفنی هماستانیها با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت 111 (سامد) بود.
استاندار کرمان در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست 9 نفر از هماستانیها را در خصوص مشکلات اشتغال، تسهیلات بانکی، زیرساختی و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری صادر کرد.
مهدی طبرسی مدیرکل حوزه استاندار کرمان نیز پاسخگوی تعدادی از تماسهای شهروندان بود و درخواستهای آنها را برای رسیدگی از سوی دستگاه مربوطه ثبت کرد.
استاندار کرمان در حاشیه حضور خود در مرکز سامد به همراه روحالله رضا نعمتالهی سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان با کارکنان سامد دیدار و ضمن خسته نباشید و خداقوت به آنها گفت: با سعه صدر مشکلات و مطالبات مردم را شناسایی و به مدیران و متولیان اجرایی در دستگاههای مختلف منتقل کنید.
براساس این گزارش، سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) به همت دولتمردان و با هدف دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواستهای مردم از طریق مسئولان راهاندازی شده که حرکتی موثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط با شهروندان و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات است.