اخبار

پاسخگویی برخط استاندار کرمان به دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان

استاندار کرمان در هفتمین روز از دهه فجر با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، پاسخگوی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات شهروندان بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان 18 بهمن ماه با حضور در مرکز معاونت ارتباطات مردمی، دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان از طریق ارتباط تلفنی با شهروندان، ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های آنها، دستورات لازم را جهت رفع و حل مشکلات صادر کرد.
استاندار کرمان در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست 10 نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات بانکی، زیرساختی و غیره را ثبت و دستورات لازم برای پیگیری به مدیران مربوطه صادر کرد.
مهدی طبرسی مدیرکل حوزه استاندار کرمان نیز پاسخگوی 13 تماس‌ از شهروندان بود و درخواست‌های آنها را برای رسیدگی از سوی دستگاه‌ مربوطه ثبت کرد.
براساس این گزارش، سامانه پاسخگویی سامد(111) با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا