اخبار

پاسخگویی تلفنی استاندار کرمان به درخواست‌های شهروندان

استاندار کرمان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری کرمان، به سئوالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار 23 ‌مهرماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) بود.
استاندار کرمان طی یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست 18 نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص مشکلات‌ کارآفرینی، تسهیلات بانکی، مشکلات بیمه‌ای، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد.
براساس این گزارش، سامانه پاسخگویی سامد (۱۱۱) با هدف تسهیل ارتباط، ایجاد ‌شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا