اخبار

پاسخگویی تلفنی استاندار کرمان به مردم

استاندار کرمان با حضور در مرکز سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مشکلات و مطالبات شهروندان بود

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان 14 مهرماه با حضور در مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱ سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان، دستورات لازم را جهت رفع و حل مشکلات صادر کرد.
استاندار کرمان در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست 15 نفر از هم‌استانی‌ها را در ارتباط با اشتغال و کارآفرینی، مددجویان نهادهای حمایتی، کمک هزینه درمان، خدمات‌رسانی آب و برق روستایی‌، کشاورزی، واگذاری زمین و غیره را ثبت و جهت پیگیری به مدیران مربوطه ارجاع داد.
براساس این گزارش، سامانه پاسخگویی سامد (۱۱۱) با هدف برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا