دسته‌بندی نشده

پاسخگویی برخط استاندار کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)

استاندار کرمان با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، به سئوالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها با سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بود.
استاندار کرمان طی یک ساعت پاسخگویی به شهروندان، درخواست 19 نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص مشکلات‌ سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی، مجوزات کسب و کار، مشکلات بیمه‌ای، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد.
براساس این گزارش، شماره تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) با هدف تسهیل ارتباط، ایجاد ‌شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا