اخبار

پاسخگویی تلفنی استاندار کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت

استاندار کرمان با حضور در مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱، سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به سئوالات و درخواست‌ تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز سه‌شنبه ۵ دی ماه با حضور در مرکز پاسخگویی برخط تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها با سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بود.

استاندار کرمان درخواست ۱۱ نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص مشکلات‌ درمانی، خدمات‌رسانی آب و برق روستایی، تسهیلات بانکی، مجوزات کسب و کار، مشکلات بیمه‌ای، واگذاری زمین، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا